5 Şubat 2015 Perşembe

Yalnızlığım

Havalar ısındığı zaman gelirim demiştin.
Kimin havası sevgilim?
Ben Lodosun etkisindeyim bugün.
Bizim buralarda havalar ısındı.
Tutamadım kendimi evde,
Lodosa rağmen Üsküdar'dayım.
Görmelisin sevgilim,
Grinin tonları hakim İstanbul'a,
havada toz bulutu,
Göz gözü görmüyor gibi
Deniz çıldırmış
vapur seferleri bile iptal edilmiş.
Vapurların sevdalısı Martılar
Üsküdar sahilini bekliyor.
Koştum yanlarına.
Bende bekliyorum dedim
Bana sevgiliyi getirecek bir vapur.
Martılar; dert ortağım.
Bekledik beraberce.
Ne Lodos bitmek bildi
ne de vapur gelmek
Her kanat çırpışında martıların
Başka bir hayale daldım
Üsküdar sahildeyim.
Vapurlara sevdalı martılar sahili bekliyor.
Koştum yanlarına.
Azgın bir dalgadan habersiz.
Ayaklarımda deniz suyu,
Kendime getirdi beni.
Bir martıdan daha yalnızım...

SUbySemraUnal
01.02.2015,
Üsküdar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder