5 Şubat 2015 Perşembe

Ya Benim Namusum

Ya benim namusum
Her gün üzerimden bir yer parselleniyor,
Bir tarafımı en yüksek fiyat verene satmak için,
Daha değerli bir orospu olmam için
üzerimden yollar, köprüler geçiriliyor,
Yüksek katlar üzerime çıksın diye
parsel değerim yükseltiliyor.
Ağaçlarım kesiliyor,
Boğaziçi'min balıkları kıyıya vuruyor.
Herkes sessiz.
Nerde benim güzel insanım,
Ah! eskiler var ya
Üzerime titrerdi,
Salına salına yürürdü üzerimden,
İncitmekten korkardı sanki beni.
aşıktılar bana
şiirler yazarlar,
benim güzelliğime dalar,
yâre kanatlanırdı yürekleri.
Bugün,
ne bana sevdalı var ne de yâre
Herkesin derdi olmuş para, şan, gurur...
para, şan, gurur...
Hiçbirinin manevi değeri yok
Oysa ben muhafazakarım,
Hiç birinin dini yok
Oysa ben dindarım,
Ben memleketim
Ben Anadolu'yum
Ben İstanbul'um
Ya benim namusum!

04.02.2015
İstanbul
SUbySEMRAUNAL






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder