6 Şubat 2015 Cuma

LODOS

Son'lar hep hüzne boğar beni,
Mesala son otobüs, ayın son günü, yemeğin son lokması yada bardaktaki suyun son yudumu...
Uzatmak isterim zamanı
Ama çaresiz sonda bulurum kendimi
Ocak aynın son günü,
Hüzünlüyüm...
Sabahın erken sayılacak bir vaktinde,
En güzel elbisemi giydim.
Lodosa rağmen sokaktayım.
Gökyüzünde siyah gri renkli bulutlar,
Havada Lodos esintisi var.
Yüreğimi bıraktım ortaya
Buldum Kuzguncuk'ta
Lodos tenimle sevişirken,
Ruhum sarhoş...
Kuzguncuk sokaklarında dolaşıyorum
Mavi, pembe, kırmızı...
Rengarenk evlerin önünden geçiyorum.
Her evin önünden geçerken o renk hayale dalıyorum.
Bir sokağın sonundayım.
Görüyorum; solum denize çıkıyor,
Sağım bilinmeze.
Sağdan gidiyorum,
önümde uzun merdivenler.
Tek tek çıkıyorum
Ve herbirine bir umut ekiyorum.
Son basamakta hüznümü bırakıyorum.
Kuzguncuk sokaklarında dolaşıyorum.
Sokaklar hala sessiz,
Sanki tek sahibi kediler.
Beyaz bir tanesi önümü kesiyor.
Açıyor göğsünü,
Ben kediyi, lodos beni okşuyor.
Ocak ayının son günü,
Kuzguncuk sokaklarındayım,
Bulutlar yağmura hazırlanıyor,
Gün karanlığa teslim oluyor ben ise dönmeye
Gene hüzünleniyorum...

31.01.2015

SUbySemraUnal


Kuzguncuk/ Üsküdar









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder